Històric

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Del dimarts 14 al dijous 16 d'abril
Mostra de curtmetratgesVeure imatge de CINE FÓRUM BELLVITGE (nova finestra)

Gaudirem de la projecció de curtmetratges de la mostra i tindrem el privilegi de saber com és per dins una mostra, com s'organitza, què fan...Tot això i més amb la vostra paritcipació amb les vostres idees i preguntes. Participa al col·loqui Pau Segura Alonso, director i organitzador de la Primera Mostra de Curtmetratges de Bellvitge.

Dimecres, 25 de març
Veure imatge de Documental Revolucionarias (nova finestra)

Documental sobre la revolució cubana amb una perspectiva feminista.

Dimecres 25 de març a les 17:30h

Sala d'actes

Del dijous 5 de març al divendres 17 d'abril
Veure imatge de Dones de Bellvitge i L'Hospitalet (nova finestra)

Sense elles no hi història. Una recerca de fotografies i de la vida de dones interesssants feta exposició.

Inauguració el dious 5 de març a les 19h

Divendres, 13 de març
Veure imatge de "Dones, més enllà de la bossa nova. Històries, resistències i música” de Priscilla Barbosa (nova finestra)

Aquest projecte proposa un recorregut per la música brasilera des d’una perspectiva femenina i antiracista, posant en valor compositores sovint invisibilitzades. Música, paraula i imatge dialoguen a través d’un repertori de cançons.

Del divendres 6 al dijous 26 de març
Veure imatge de Cartografies (nova finestra)

“Cartografies” explora la complexitat de l’espai físic i emocional, del món que ens envolta amb un llenguatge de línies, textures i cromatismes propi, utilitzant materials i tècniques diverses.

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Centre Cultural Bellvitge-Gornal | Plaça de la Cultura, 1 | 08907 L'Hospitalet | Tel. 93 403 61 55 | c.c.bellvitge-gornal@l-h.cat